Projecten

Wat kunnen wij betekenen voor uw bedrijf? Lees hier wat wij voor andere bedrijven hebben gerealiseerd!

3FM Serious Request

Voor de 3FM actie "Serious Request" The lifeline Hebben we een tweewekelijkse Growth Hacking sprint uitgevoerd. Het resultaat was een nummer 1 positie in Google ranking in 2 weken tijd.

Voor 3FM Serious Request is vervolgend circa € 20.000 opgehaald voor het goede doel.

Waar moet je nou op letten? Klik op de link hieronder om een viralisatie loop in de praktijk te zien.

Meer informatie

Kwettr

Voor Kwettr hebben we Growth Hacking instrumenten geautomatiseerd. De meest rewarding MVE's zijn in programmatische vorm gegoten waarmee men met Kwettr in de Muziek Industrie ongekende resultaten haalt met een WOW factor binnen enkele minuten.

Kwettr is een topper in het geautomatiseerd realiseren van exposure in de muziek industrie. Kijk de voorbeelden op de website.

Meer informatie
De volgende categorie van onze specialiteiten
Wij zijn gespecialiseerd in

Over ons

FortyTo lean marketing

Wij zijn Fortyto. Onze naam heeft een knipoog naar de kunstmatige intelligentie supercomputer van de populaire verfilming van The Hitchhikers Guide to the galaxy. Supercomputers zijn leuk, maar het is belangrijk om de juiste vraag te stellen. Anders krijg je een antwoord wat je niet gaat bevallen. In the Hitchhikers guide was de vraag aan de supercomputer "What is the meaning of life, the universe and all that". De computer komt na erg lang rekenen met het antwoord "42".

Wij vertalen uw vraag naar een SMART geformuleerde waarop een supercomputer antwoord kan geven. Dat doen wij door de vraag te vertalen naar dataset met maximaal 175 variabelen. Daarmee verkrijgen wij inzichten in vragen die anders maandenlang marktonderzoek vergen. Een veel snellere aanpak dan de traditionele marketing.

En dat beantwoord die andere grote vraag. Waarin wijkt Growth Hacking af van de traditionele "logge" marketing vormen. Growth Hacking is een "agile" vorm van marketing. Op basis van data aan de voorkant worden een aantal slimme "experimenten" bedacht volgens een bepaalde richtlijn. Deze experimenten worden in korte sprints getest en leveren meer data op. Ook deze data is de imput van de volgende sprint. Daarmee ontstaat een "lean marketing" aanpak, die er op gericht is de Pirate funnel te vullen. Ook hierbij staat data en het analyseren van data centraal.

Dit stelt ons in staat om een zo effectief mogelijke marketingaanpak te maken, die met inzet van minimale kosten een maximaal redement oplevert. Uiterard kunnen wij de aanpak ook voor u uitvoeren.

Onze contactgegevens

Basecode NV

Graaf Engelbertlaan 75

4837 DS Breda

KVK 60354151

Email: info@basecode.nl

Tel: 31(0)76 205 09 73

Kom eens langs, de koffie staat klaar.